Terrassa

Comunicat de l’Executiva local del PSC Terrassa en relació a la denúncia de VOX

• Actualitzat:
  • Creat:

En relació a la denúncia que el partit VOX ha interposat contra l'alcalde de Terrassa, Alfredo Vega i el Regidor de Via Pública, Manuel Giménez, per la denegació d’un permís d’ocupació de via pública. L'executiva del PSC Terrassa manifesta:

• La nostra satisfacció pel fet que el Jutjat de Terrassa hagi desestimat les mesures cautelars que havia sol·licitat el senyor Jesús Rodríguez Pachón, en representació de VOX. La demanda no té cap mena de fonament legal, només busca crear polèmica.

• Seguim defensant que el Raval de Montserrat, espai on està situat l’edifici històric de l’Ajuntament de Terrassa, ha de ser per sobre de tot un espai institucional, de tots els terrassencs i terrassenques. Per tant ens reafirmem, en línia amb la resposta que el Servei de Via Pública de l’Ajuntament ja va emetre a la instància presentada per VOX, que cap partit polític ha d’apropiar-se d'aquest espai per a celebrar un acte propi.

• Tornem a explicar que l’Ajuntament de Terrassa ha donat alternatives d’espai possibles per a que VOX celebri l’acte que pretén realitzar el proper dia 6, però que dit partit encara no ha respost aquesta proposta.

• Des del PSC Terrassa continuarem defensant amb fermesa la democràcia, la llibertat, la igualtat, la cohesió social i la convivència a la nostra ciutat.

• Plantarem cara a tots aquells que només pretenen aportar a la política i a la societat confrontació, odi, insults i injúries. I ho farem com ho hem fet sempre, des de profundes conviccions democràtiques i des dels valors de l’esquerra. Amb treball, diàleg, buscant el consens i posant el benestar de la ciutadania i el bé comú per davant de tot.